Hashtags: wegwijzers naar je sociale media!
In de wereld van sociale media draait alles rond aandacht trekken en behouden van je prospect. Een krachtig instrument dat je daarbij kan inzetten, is de hashtag (#). Maar wat maakt hashtags juist zo effectief? En hoe kan je ze inzetten om de groei van je sociale media te boosten? In deze blogpost duiken we […]
Linkbuilding: 4 do’s en dont’s
Linkbuilding bestaat zowel uit interne als externe links. Een interne link is een link van een pagina op jouw website, die naar een andere pagina op dezelfde website verwijst.Interne links kunnen zichtbaar zijn in een navigatiebalk of menu maar ze kunnen ook gebruikt worden in doorlopende tekst. Externe of uitgaande links (back links) zijn links die […]
Zoekwoorden: basis SEO strategie
Kies en gebruik de juiste zoekwoorden en verhoog het verkeer en aantal bezoekers op je website of webshop! Hoe je het ook draait of keert, de juiste keywords zijn de basis van jouw SEO strategie. Je wil immers als bedrijf zo goed mogelijk scoren wanneer jouw klant of doelgroep opzoekwerk doet bij google. ‘Zo goed […]
Maak slim gebruik van Emoji’s en gifs
Voor de meeste van onze klanten is het gebruik van emoji’s een tool die we makkelijk inzetten. Toch is voorzichtigheid geboden, zeker als je doelgroep geen tieners of twintigers zijn.
10 onmisbare boekentips voor digitale marketeers
Om onze kennis in social media, webdesign, content marketing … te verbreden, lezen wij zelf heel wat literatuur hieromtent. We delen graag onze 10 leestips met jou!
Interessante cijfers voor digitale communicatie: de digimeter!
Je digitale strategie opstellen of bijschaven aan de hand van de digimeter. Alle inzichten over het gebruik van media en nieuwe technologie in Vlaanderen anno 2020 in kaart gebracht.