Andalucia Vastgoed

Lead campagne voor zowel kopers en verkopers van panden in Andalusië
branding, campagne, Facebook ads, lead campagne, social media
Andalucia-vastgoed

Over Andalucia Vastgoed

Andalucia Vastgoed is de creatieve baby van het Belgische koppel Patricia De Donder (architect) & Geert Grommen (decorateur). In België koesterden ze dezelfde droom: een tweede leven opbouwen in warmere oorden. Hun favoriete regio was Axarquia: het authentieke stukje Andalusië ten oosten van Malaga.

Sinds 2004 vestigden ze zich definitief in hun droomregio. Wat 'n durvers! Ze bouwden er een familiaal leven op en verdiepten zich in de Andalusische vastgoedwereld.

Je kan bij Patricia en Geert terecht voor de aan- en verkoop van panden, maar ook voor renovaties en onafhankelijk vastgoedadvies.

Onze oplossingen

Andalucia Vastgoed is er in principe voor iedereen die een woning wenst te kopen of verkopen in hun regio. Maar de specifieke doelgroep waarop Geert en Patricia zich richten zijn Nederlandstaligen (Belgen en Nederlanders) en bij uitbreiding Luxemburgers, Duitsers, Fransen en Scandinaven. Uiteraard bevinden die zich doorgaans in hun thuisland, waardoor prospectie per definitie vanop afstand moet gebeuren.

lead-campagneDaarom lanceerden wij een lead campagne op Facebook voor hen, zodat de doelgroep kennis kon maken met de diensten van Andalucia Vastgoed. We zorgden voor een brede basis aan geïnteresseerden.

Met de zorgzame follow-up van Geert en Patricia kregen die prospects nadien steeds meer informatie op maat.

In een laatste stap boekten enkele geïnteresseerden een prospectietrip in Andalusië, waarbij ze de aangeboden panden zelf konden bezoeken. Het uiteindelijke doel van deze campagne was uiteraard om enkele prospects te kunnen helpen om hun droomhuis te vinden!